Bibliographie

2014
Gieben, Bram. 2014. Paper at the Cutting Edge of Fiction.
Droitcour, Brian. 2014. The Perils of Post-Internet Art.
Torres, Rui et Sandy Baldwin. 2014. PO.EX: An Introduction.
Citton, Yves. 2014. Pour une écologie de l’attention.
Schaeffer, Jean-Marie. 2014. « POURQUOI LA FICTION?”, Entretien Alexandre Prstojevic.
Agamben, Giorgio. 2014. Qu'est-ce qu'un dispositif ?.
Falgas, Julien. 2014. Raconter à l’ère numérique. Auteurs et lecteurs héritiers de la bande dessinée face aux nouveaux dispositifs de communication.
Emerson, Lori. 2014. Reading Writing Interfaces: From the Digital to the Bookbound.
Dubost, Jean-Pascal. 2014. Résidence d'écriture à Angers / 2014.
2014. The Selfie: Making sense of the “Masturbation of Self-Image” and the “Virtual Mini-Me”.
2014. «Selfiecity».
Catelin, Sylvie. 2014. Séredipité. Du conte au concept.
Keating, Joshua. 2014. The Strangely Modern Production Values of ISIS’s Propaganda Videos.
Nissen, Thomas Elkjer. 2014. Terror.com - IS’s Social Media Warfare in Syria and Iraq.
2014. Thread de la poésie.
Gauthier, Joëlle et Alice van der Klei. 2014. Traduire l’hypermédia / l’hypermédia et le traduire.
Carpenter, J. R. 2014. Translation, transmutation, transmediation, and transmission in TRANS.MISSION [A.DIALOGUE].
Veyrat, Marc. 2014. U-rss, un plongeon dans Google Earth.
Wallace, Ian. 2014. What Is Post-Internet Art? Understanding the Revolutionary New Art Movement.
Steadman, Ian. 2014. Why terrorists tweet about cats.
Kholeif, Omar. 2014. You Are Here: Art After the Internet.
Leiva, Antonio Dominguez. 2014. YouTube Théorie.

Pages